Tuesday, March 19, 2013

YAHUDI, WAHABI, SYIAH, ADALAH MUSUH ISLAM.

Apa kata Abuya Imam Asyaari Muhammad Attamimi tentang kejayaan revolusi di Iran:

"Ada Ahli Sunnah Wal Jamaah yang dibunuh dan dipenjara oleh orang-orang Khomeini. Perlembagaan yang dipakai di Iran sekarang adalah bermazhab Syiah Imamiah. Jadi dengan kata-kata yang lain, kejayaan revolusi Iran ialah kejayaan Syiah."

"Syiah jauh bezanya dengan Ahli Sunnah. Malah salah satu musuh Syiah ialah orang-orang Ahli Sunnah Wal Jamaah. Dalam sejarah perjuangan Syiah, Ahli Sunnah adalah musuh ketatnya."

"Syiah jual nama Islam sebab itu mereka dapat bertapak kuat dan berpengaruh di Iran, Iraq, Pakistan dan India."

"Jadi kejayaan revolusi Iran bukanlah sesuatu yang membanggakan kita. Malah bagi orang yang mengenal Syiah, kejayaan revolusi dirasakan satu tamparan pada Ahli Sunnah. Revolusi itu kecil saja ertinya pada Islam dibandingkan dengan besarnya kesilapan Syiah pada Islam."

"Tapi aneh, ketika berita kejayaan Khomeini menumbangkan Shah sampai pada kita, umat Islam khususnya setengah pejuang-pejuang Islam di Malaysia berlompatan gembira. Perhatian diarahkan ke Iran. Semangat revolusi ditiup merata-rata dan Khomeini dipilih sebagai imam mereka. Hingga sekarang, sudah ada orang Malaysia yang bermazhab Syiah atau paling tidak mengiktiraf kewujudan Syiah."

Kata Abuya, ketika bersama-sama kepimpinan jemaah-jemaah Islam di Malaysia, selepas pulang dari Iran kerana dijemput untuk seminar yang dibuat kerajaan Iran yang baru oleh Khomeini selepas Shah Iran ditumbangkan: "Syiah atas nama Iran sudah ada empayar. Wahabi pun ada empayar atas nama Saudi. Kini hanya Ahli Sunnah sahaja yang belum ada empayar. Kalau begitu kita mulakan supaya berlaku empayar Sunni di tangan kita."

Banyak hadis Nabi yang menceritakan tentang kedatangan Dajjal di akhir zaman. Antaranya ialah :

1. Sabda Baginda SAW ; “Ketahuilah ia (Dajjal) berada di laut Syam atau laut Yaman.. akan datang dari arah timur (lalu menunjukkan dengan tangan baginda)..”- Hadis riwayat Muslim.

2. Daripada Abi Bakr al-Siddiq r.a, sabda Baginda SAW, “Dajjal akan muncul ke bumi dari arah timur bernama KHURASAN.” – Hadis riwayat al-Tirmizi.

3. Daripada Anas bin Malik r.a, sabda Baginda SAW, “Dajjal akan keluar dari kota Yahudi ESFAHAN (Khurasan, IRAN) bersama 70,000 penduduk ISFAHAN”. [Fath al-Rabbani Tartib Musnad Ahmad. Ibn Hajar berkata :"Sahih"].

4. Nabi bersabda “ Dajjal akan diikuti oleh 70,000 yahudi dari kota Isfahan (Nan), mereka memakai Al-Tayalisah”.Hadis riwayat muslim.

Ibnu Kathir berkata, Dajjal pada mulanya akan muncul dari ISFAHAN dari sebuah kota Yahudi [An-Nihayah fi Al-Fitan wa Al-Malahim].
**ISFAHAN adalah sebuah bandar terbesar YAHUDI di Iran dan pusat loji nuklear Iran pada masa kini.

Persoalan, bilakah dajjal akan muncul ? Adakah keterlaluan jika dikatakan dajjal sebenarnya dah lama muncul dan 70,000 pengikutnya telah pun ada?

Di zaman Rasulullah pun dajjal telah muncul, ketika dia berlanggar dengan baginda. Hampir sahaja dibunuh oleh Sayyidina Umar, namun ditahan baginda, kerana yang dijanjikan untuk membunuhnya adalah Nabi Isa A.S., bukan siapa-siapa.

Marilah kita renungkan hadis-hadis Nabi di atas dan percaya sungguh-sungguh bahawa apa yang dikatakan Rasulullah itu benar-benar akan berlaku.

70 ribu pengikut dajjal akan muncul di Iran dari kalangan penduduk Isfahan. Mereka memakai pakaian khas,'Al-Tayalisah'.

Al-Tayalisah ialah sejenis pakaian atau jubah kebesaran ulama Yahudi. Jubah ini jarang ditemui kini kerana dipakai oleh kelompok ahli agama sahaja. Oleh itu ia dipakai oleh ulama Iran yang berfahaman Syiah.

Di Iran, yahudi adalah sebahagian penduduk tetap di sana dan bertempat di Isfahan. Pendek kata, Isfahan adalah pusat yahudi di sana. Ahli Sunnah Iran di mana? Mereka diletakkan di pinggir-pinggir Iran, yang bertujuan apa-apa pun yang terjadi, Sunni adalah tembok mereka dan Sunni yang terkena dahulu. Sekaligus menafikan hak Sunni di sana.

Dalam parlimen Iran juga, terdapat wakil yahudi yang bersuara mewakili puak yahudi di sana. Jelas menunjukkan siapa Syiah ini. Maklumat mengenai mereka ini tidak boleh disorok lagi.

Namun ini bukanlah masalah bagi mereka, kerana masalah mereka ialah Putra Bani Tamim yang menyediakan tapak bagi Imam Mahdi dan Nabi Isa. PBT lah yang membongkar siapa mereka. Ini yang mereka takutkan, kerana PBT menggagalkan pelan-pelan mereka.
Kalaulah Amerika benar-benar ingin menyerang Iran, bolehlah sangat! Kalau PBB nak tutup projek nuklear Iran, bolehlah sangat. Namun kenapa dibiarkan? Kerana ia sebahagian daripada pelan mereka, pelan mencatur dunia. Iran dan Amerika adalah satu keluarga, bersama-sama keluarga itu adalah yahudi sebagai abang besarnya.
Untuk menjayakan pelan itu, mereka mengajak adik bongsu mereka, iaitu Wahabi. Ya! Wahabi sebagai adik bongsu kesayangan, diberikan apa sahaja kemahuan. Dan istimewa adik bongsu ini, diletakkan di sebaik-baik tanah atas muka bumi ini. Adik bongsu (wahabi) ini kerjanya merosakkan perasaan umat Islam terhadap Allah dan Rasul. Maka terputuslah hubungan umat Islam dengan Allah dan Rasul mereka, hasil kerja adik-beradik jahanam ini.

Untuk menyatakan kebenaran kata-kata Rasulullah itu, marilah kita lihat perkembangan mengenai konspirasi Dajjal yang masih berterusan hingga kini.

Pada 28.12.2008, iaitu selepas sehari tentera yahudi menyerang Palestin, ulama syiah, Ali Khomenei mengeluarkan fatwa; Siapa yang terlibat dalam perang di Palestin menentang Israel dan terkorban dikira mati syahid.

Dikhabarkan seramai 70,000 warga Iran, majoriti adalah belia telah menawarkan diri secara sukarela untuk berjuang dibumi Palestin untuk hanya dalam masa seminggu.

Namun seminggu selepas itu Ali Khomenei mengeluarkan kenyataan berbeza; penghantaran tentera sukarela pejuang jihad di-KIV-kan dan tidak perlu buat masa ini. Kononnya terdapat tanda-tanda yahudi sedang memasang perangkap untuk mengheret Iran dalam kancah perang terbaru.

Apapun katanya, kebenaran kata-kata Rasulullah sejak 1400 tahun lepas telah terbukti dengan adanya 70 ribu warga Iran untuk berjuang itu. Apakah matlamat dan strategi yahudi itu hanya Allah dan Rasul yang tahu.

Apa yang berlaku sebenarnya ialah; Syiah sedang menunggu kehadiran dajjal (bagi mereka itu adalah Al-Mahdi Syiah) untuk diikuti, bukan untuk melawan yahudi. Sebaliknya untuk menyerang dan menghapuskan orang Islam yang beraliran Ahli-Sunnah Wal Jamaah dan seluruh keturunan dan cucu cicit Nabi. **Bagi Syiah dajjal adalah imam ke-12 mereka sekaligus Al-Mahdi untuk Syiah.

Perbezaan Sunni dan Syiah umpama langit dan bumi, malah mengikut seorang ulama Syiah bernama Sayyid Nikmatullah Al-Jazairi dalam kitabnya, berkata:

“Sesungguhnya kami tidak akan pernah sepakat dengan AHLI SUNNAH tentang ALLAH, NABI dan IMAM kerana mereka mengatakan: "Tuhan kami (Sunni) adalah yang Nabinya Muhammad dan khalifah setelahnya Abu Bakar, dan kami (Syiah) AL-RAFIDHAH tidak beriman pada Tuhan itu dan Nabi-Nya, kerana Tuhan yang Nabi-Nya Muhammad dan khalifah setelahnya adalah Abu Bakar bukanlah TUHAN kami (Syiah).”
[Rujukan : Anwar al-Nu’maniyyah, jil.2, m.s: 278, Bab Nur fi Haqiqah al-Anwar ]

Pembunuhan Saddam yang berfahaman Sunni juga adalah dirancang oleh yahudi. Saddam adalah di antara pemimpin Islam dunia, walaupun dianggap zalim tapi amat kuat dalam memerangi yahudi di Palestin.

Dajjal yang muncul di Iran inilah juga yang membantu yahudi mengalahkan Sunni di Afghanistan dan Sunni di Iraq. Menurut Abuya, Perang Teluk buatkan Islam kembali gemilang. Begitulah pandang tembus Abuya membaca pergolakan di Timur Tengah. Benarlah kata Bonda Wasilah A.R., Islam tidak akan kalah-kalah lagi.

Ali Hashemi Rafsanjani, semasa khutbah Jumaat di Universiti Tehran pada 8.2.2002,
"Tentera Iran telah memerangi Taliban, dan bekerjasama menjatuhkannya, jika tidak kerana bantuan tentera Iran dalam peperangan Taliban, Amerika telah tenggelam di bumi Afghan".
"Seharusnya Amerika mengetahui, jika tidak kerana tentera Iran, Amerika tidak mampu menjatuhkan Taliban!"

Muhammad Ali Abtahi, bekas naib Presiden Iran, Presiden Mohamad Khatami, pada perasmian penutup seminar Teluk, 'Cabaran Dan Masa Depan' di Emiriah Arab Bersatu, 15.1.2004:
“Jika tidak kerana Iran, Kabul dan Baghdad tidak akan jatuh (ke tangan Amerika) dengan mudah!

Kini pelan yang dirancang oleh yahudi dan dajjal sedang berjalan lancar. Segala tipu helah dan strategi perang semuanya mengikut arahan dajjal

Hanya Ikhwan dan Asoib sahaja yang mampu mengalahkan mereka, kerana bersama mereka adalah Imam Mahdi dan Putra Bani Tamim. Hakikatnya roh baginda S.A.W lah yang bersama mereka.

Syiah lebih mementingkan empayar Parsi berbanding hal-hal di Palestin, Iraq dan Afghanistan. Musuh utama mereka ialah Ahli Sunnah Wal Jamaah. (Sunni ).
Apa beza Syiah dan Yahudi? Tiada beza berdasarkan riwayat-riwayat mereka mengenai Al-Mahdi dan dajjal. Syiah ini berasal dari agama Yahudi, malah pengasas Syiah ialah Yahudi juga, Abdullah bin Saba’!

Syiah dan yahudi adalah rumpun yang sama. Syiah adalah Parsi yang menyembah api di zaman dahulu, dan Islamnya Abdullah bin Saba' adalah untuk merosakkan Islam dan membalas dendam kerana kejatuhan yahudi Parsi.
Susur galur Parsi dan yahudi adalah dari Nabi Ishaq A.S. bin Ibrahim A.S. Jadi tak hairanlah kenapa mereka sangat berbaik antara satu sama lain.

Islamnya Syiah adalah seperti Islamnya salah satu suku yahudi di Turki yang menggemparkan dunia yahudi satu ketika dulu! Rupanya Islamnya mereka bukan kerana keimanan namun kerana merancang untuk merosakkan Islam!
Lahirlah Mustafa Kamal At-Tartuk yang berjaya merosakkan Turki serosak-rosaknya! Tidak cukup dengan itu, dari keturunan itu telah berpindah ke bumi Hijaz dan merampasnya dari Ahlul Bait! Itulah kerajaan Bani Saud yang ada sekarang.
Jadi, yahudi, Wahabi, dan Syiah ini adalah sama. Adik beradik sebapa yang sama cita-cita; menghina Islam dan Nabi Muhammad S.A.W.

Namun Islam tidak akan kalah-kalah lagi. Masanya sudah dekat. Bila-bila masa PBT dan IM akan zahir dan membenarkan janji Allah untuk umat Islam akhir zaman. Bersiaplah dengan persiapan hati yang takutkan Allah dan rindukan Nabi.

Dapatkan sembahyang yang agung, kerana dengan sembahyang yang agung akan melahirkan masyarakat yang takutkan Allah dan rindukan Rasul, sekaligus inilah masyarakat yang terselamat dari kejahatan dan tipudaya dajjal.


This photo obtained by the Islamic Heritage
Research Foundation shows demolition of 
the holy sites at the Masjid al-Haram in Mecca.

New photos taken by Saudi activists show that the Riyadh regime has demolished many holy sites at the Masjid al-Haram in Mecca under the cloak of a development plan implemented by Osama bin Laden’s family business.

Photographs obtained by the Independent show
workers with drills and mechanical diggers tearing down some Ottoman and Abbasid sections on the
eastern side of the Masjid al-Haram in Mecca –
the Grand Mosque More..

Saudis say No to the Prophet Muhammad, 
Yes to Paris Hilton

"They paved Paradise,Put up a parking lot."

Saudi war on Islam, Zionist war on humanity


This photo obtained by the Islamic Heritage 
Research Foundation shows demolition of the holy sites at the Masjid al-Haram in Mecca.

In demolishing the pillar marking the spot
where the prophet Muhammad (PBUH) left on
the “night journey,” the Saudis are joining the Zionists in rejecting the tolerant,inclusive, spiritual, universal qualities of Islam. They are expressing a
characteristically rigid and narrow-
minded Wahabi 'orthodoxy' which dreams
of destroying the entire history and
culture of Islam – and the people who
don't see things exactly the way they do."
More...


Who are the Wahhabi Muslims?
Muslim puritans, United States allies

Many people today have heard about 
the Wahhabi movement in Islam, but 
few have any actual information about 
the history and ideology of this 
puritanical movement. Many have a 
sense that these teachings, emanating 
from Saudi Arabia, are responsible for 
much of the extremist teachings around 
the world, but have a hard time figuring 
out why and how the Wahhabis are engaged in displacing indigenous and local Islamic 
practices and interpretations worldwide.

The powerpoint slideshow and the talk on 
history of Wahhabi movement can be accessed
and downloaded here.   Feel free to share




Why We Warn Against Wahhabism
Understanding the Link Between the Wahhabi 
Doctrine and Terrorism (Part 1 of 2)

A Letter from a Christian to a Muslim Woman


HISTORY OF THE CEMETERY OF JANNAT
AL-BAQI

WHERE IMAM HASAN B. ALI (2ND IMAM), IMAM ALI B. AL-HUSAYN (4TH IMAM), IMAM MUHAMMAD B. ALI (5TH IMAM),
 & IMAM JA'FAR B. MUHAMMAD (6TH IMAM), PEACE BE UPON THEM, ARE BURIED

On 8th Shawwal, Wednesday, in the year 1345 AH
(April 21, 1925), mausoleums in Jannatul al-Baqi (Madina) were demolished by King Ibn Saud.

In the same year (1925), he also demolished the tombs of holy personages at Jannat al-Mualla (Makkah) where the Holy Prophet (s)'s mother, wife, grandfather and other ancestors are buried.

Destruction of sacred sites in Hijaz by the Saudi Wahhabis continues even today. According to some scholars what is happening in Hijaz is actually a conspiracy plotted by the Jews against Islam, under the guise of Tawheed. The idea is to eradicate the Islamic legacy and heritage and to systematically remove all its vestiges so that in the days to come, Muslims will have no affiliation with their religious history.    more...

Mecca for the rich: Islam's holiest site'turning into Vegas'

Historic and culturally important landmarks are being destroyed to make way for luxury hotels and malls, reports Jerome Taylor
Behind closed doors – in places where the religious police cannot listen in – residents of Mecca are beginning to refer to their city as Las Vegas, and the moniker is not a compliment.


Click HERE to download graphic: Mecca For The Rich (430.39kB)
Over the past 10 years the holiest site in Islam has undergone a huge transformation, one that has divided opinion among Muslims all over the world.

Once a dusty desert town struggling to cope with the ever-increasing number of pilgrims arriving for the annual Hajj, the city now soars above its surroundings with a glittering
array of skyscrapers, shopping malls and luxury hotels.

Why don't more Muslims speak out against the wanton destruction of Mecca's holy sites?


Saudi Arabia's Wahabists are tearing down buildings that have links to the Prophet and replacing them with skyscrapers and shopping malls Muslims are often criticised for not speaking out more vocally on key issues that affect their community. Barely a week goes by without the media asking why community leaders aren’t more vocal in condemning button topics such as terrorism or violence against women.

It’s a difficult balance and often the criticisms are unfair. One the one hand ordinary Muslims cannot be expected to answer for everything that is done in their name.

But at the same time silence and reticence from a majority simply allows the vocal minority to have disproportionate influence on how Islam is both practiced and perceived by the rest of the world.
One area that you might think would see Muslims speaking out with one voice is the wholesale archaeological and historical destruction 

of Islam’s birthplace. Over the past 
twenty years, fuelled by their petro-dollars 
and intolerant Wahabi backers, the Saudi 
authorities have embarked on cultural vandalism 
of breath-taking proportions.

No comments: